Inte nog med

att jag går och väntar på operation...igår när jag vaknade så snurrade hela rummet och det stannade inte...jag försökte gå upp några gånger men fick lägga mig ner igen..så efter någon timme så fick jag ringa sjukvårdsupplysningen och de ville först skicka en ambulans men jag sa att sambon kör mig till akuten. När jag kom dit fick jag gå igenom massa prover och ekg mm och sen kom läkaren in i rummet och började undersöka mig. Och jag hade tydligen fått virus på balans nerven det var det som orsakade så att hela rummen snurra. Så jag skulle försöka utsätta mig för att vara uppe och inte lägga mig ner och kan säga att det var inte enkelt. Att sitta vid datorn var inte enkelt det heller för det var svårt att fokusera och kunna se ordentligt. Men idag känns det lite bättre visst är jag yr men jag kan iaf gå utan att se ut som om jag vore onykter. Men det höll på att gå illa när vi skulle åka iväg och lämna dottern vid bussen idag. Jag skulle nerför trappan och där fick jag ett yrsel anfall så höll på att trilla ner.
Som tur var hade jag ett stadigt tag i trappräcket.

Men envis som jag är så åkte jag och solade och nu sitter jag här och vilar lite har tagit hand om disken men allt går sakta och det får det göra det finns ingen panik med någonting för allt finns ju kvar.

Ha en skön Lördag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy så obehagligt. Sköt om dig! Kram!

2012-04-28 @ 13:20:08
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: ingbac44

Var rädd om dig

2012-04-28 @ 14:25:48
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Herr Gunnarsson

Ohh, hoppas du bli bättre. Ha det så bra som möjligt. Kram.

2012-04-28 @ 15:20:57
URL: http://gaysmaland.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0