Hmmm

Haft världens tristaste Lördag..tvättat slappat suttit vid datorn och inte gjort något roligt alls...blää ibland kan det verkligen vara tråkigt.
Får hoppas på en rolig Söndag istället då...men tvivlar på att den kommer att bli bättre.

Får rycka upp mig lite för detta går ju inte men har en inre oro och går här och väntar på att få en tid till sjukhuset men det verkar dröja. Skulle fått gjort detta för längesedan men än har ingenting hänt.

På Måndag har jag iaf bestämt att ringa och se om solariumet finns kvar på området där jag bor...sen skall jag med dotter på ett möte så den dagen har jag lite planerat det känns skönt.

På Onsdag skall jag till väg för Ekg tagning igen dit går jag var 14 dag...för kontroll.
På Torsdag skall dottern till barnmedicin så denna vecka är det fullt upp och jag hoppas på bättre väder så jag kan plåta med min nya digitalkamera som jag köpt. Har inte använt den än.

Ja hmm deppigt inlägg men så kan det va...man kan inte alltid vara på topp det går inte.

Sov så gott nu Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0