Hemmakväll

Hemmakväll är det här hos oss...skönt och lugnt. Spelade på DD i dag igen och attans att man inte vågar satsa lite större summor men en vinst blev det iaf och jag är glad för det lilla.
Idag kom min väska så nu slipper jag ha min stora klumpmobil i fickan det känns skönt.. och att ha något att lägga plånboken i är med bra för jag är lite farlig när jag är ute och handlar när jag ska titta på något så lägger jag ifrån mig plånboken och minnet är ju inte det bästa men tur att jag inte tappat bort den än iaf. Men nu kan jag ha den i min lilla väska det blir bra det.

Imorgon ska vi åka och handla lite för nu har vi eko i kylen haha...så då är det bäst att fylla på.
Annars vet jag inte vad vi ska göra vi har inga planer änsålänge.

På Onsdag börjar sambon jobba igen så då återgår allt till det normala igen här hemma...Men det har varit skönt att ha honom hemma:).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att du vann igen. Grattis!

2012-05-01 @ 14:57:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0