Heldag ute

Idag har jag och sambon haft en heldag ute..vi tog T-birden och åkte ut till en av sambons vänner och där mekade dom med bilen det tog flera timmar och det hade vi inte räknat med när vi åkte men det var skönt ute. Vi åkte och hämtade en pizza och sedan fortsatte de med bilen. Jag hade med mig kameran så jag gick omkring och fotade lite. Första gången jag använde kameran så jag har en hel del att träna på men kul var det.

Jag är fortfarande lite yr i knoppen det känner jag av lite då och då men doktorn sa att man inte skulle ligga utan utsätta sig för yrseln så det har jag verkligen gjort.

NU ligger vi här och bara slappar efter såå mycket frisk luft...men som sagt skönt var det.

Himmlen i går kväll den var så fin:





Bilder jag tog idag:



Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som en härlig dag. Fina bilder!

2012-04-29 @ 18:16:53
URL: http://nattstad.se/lottiz63
Postat av: Monika

Jättefina bilder :)

Ha en fin Valborg

2012-04-30 @ 16:47:02
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0