Hej hopp hoppas ni haft en härlig Påskafton

Sådär nu var Påskafton över då..jag hoppas alla hade en underbar dag/kväll igår...själv hade vi en mysig dag med mycket god mat och trevliga folk och sedan åkte vi iväg till ett par vänner på kvällen så det blev en bra dag och kväll för oss.

Sambon fick ett MEGA påskägg av mig med massa godis i så nu har vi väl godis för ett år framöver..men jag ska inte äta så mycket det vara bar i går som jag unnade mig lite gott nu kör jag igång med en lite nyttigare stil igen.

Idag har vi inga speciella planer utan tar dagen som den kommer...det ligger fortfarande kavr lite snö här men solen är framme så jag hoppas den smälter bort snart...ja snön alltså för nu vill jag ha värme.



Kommentarer
Postat av: Anna

MIZS



24årig mamma till en liten flicka som växer alldeles för fort! :=) Följ mig i vår vardag, där får du se hur man bakar bullar i 15 cm klack, hur jag inreder, bakverk & god mat.



Varmt väkomna till Mizs - Hemlängtan, som nu även finns på FACEBOOK. Joina oss gärna där! kram

2012-04-08 @ 13:15:24
URL: http://www.nattstad.se/mizs
Postat av: ingbac44

Jag köpte godis till påskkäringarna, men det kom inga i år, så nu har vi godis ett tag.

2012-04-08 @ 16:03:03
URL: http://www.nattstad.se/ingbac44
Postat av: Lotta

Tur gubbarna har oss så dom får sina påskägg med godis... :)

Kjell fick ett han också men inte lika stort som din man.

2012-04-08 @ 19:10:47
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0