Härlig Söndag

Vaknade redan 8,30 och kunde inte somna om men vad gör väl det jag var pigg. Dottern kom vid 10 tiden och vi hade bestämt att baka så det gjorde vi såklart. Sen gick vi iväg till Coop för hon behövde ha presentpapper. Hem igen och sedan var det dags att åka till sambons mamma och äta middag.

ojoj så mätta vi var när vi äkte därifrån...tog vägen förbi Coop igen haha och handlade lite och nu sitter jag här och är slapp och slö mätt och belåten.

Stackars sambon är iväg och hjälper en vän med att bära betongplattor i ösregnet avundas honom inte alls han kommer va bra trött och frusen när han kommer hem sedan.

Kvällen här kommer att bli lugn ska hoppa i ett bad senare och ta mig en kopp te sedan får Söndagen avslutas med en film och sen blir det tidigt i säng ikväll det känner jag redan nu.

Hoppas ni haft en skön Söndag ni med?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Trevligt att bli bjuden på middag, så skönt att slippa stå vid spisen.

Trevlig kväll till dig!

2012-04-22 @ 18:54:17
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0