En snabbis till mamma

Idag tog jag och sambon en snabbis hem till min mamma och fixade iordning routern så att hon kan surfa vart hon vill i lägenheten. En kopp kaffe blev det med innan vi rusade vidare iväg till Maxi för att hämta ut ett paket. Sedan hem och äta lite och nu snart ska han iväg till jobbet.

Jag har kört igång med lite tvättande så ska nu gå och hänga upp första maskinen med tvätt får se om det blir en till det beror på om det får plats mer på ställningen. Ute går det ju inget hänga för det regnar...tredje dagen i rad som det regnar nu vart tog solen vägen?.

Ne nu ska jag hänga tvätt kikar in senare igen...

NI HAR VÄL INTE MISSAT ATT JAG HAR EN UTLOTTNING?. KIKA LÄNGRE NER PÅ SIDAN SÅ HITTAR NI DEN:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0