Härlig Julfton

I går hade vi en mysig eftermiddag/kväll hemma hos oss...det var Jag sabon min dotter, min mamma och bror och hans 2 styvbarn + den äldstas kille..samt en vän till sambon här. Vi åt och hade det mysigt blev givetvis proppmätta.. Satte oss i soffan för prat och lite kaffe och glögg..mycket gamla minnen snack kom upp så hysteriska skrattanfall blev det flera stycken.

Det är konstigt att hur mätt man än är så slinker det alltid ner lite godis...så vi tämde nästan fatet haha...

Vid 21.30 avslutade vi med att dom gick hem till sig..för min brors barn hade inte öppnat sina julklappar hemma så klart dom måste hinna med sin julklappsutdelning med.

Här blev det lugnt tyst och stilla och jag satte mig vid datorn en stund och sambon provade sin nya spel han fick till ps3 Driver. Den ena av julklapparna...dom andra är ju inte spel;).

Nyss började vi våran morgon med skinkmacka med senap...mums...så juldagen ska vara..

Min bror kommer hit idag igen..och äter med oss...så det ska bli mysigt.

Jag hoppas alla hade en underbar JUlafton igår och att alla fick något av det Ni önskade Er.

Jo just det jag jag samlar ju på Mumin..som nog dom allra flesta vet och av min gulliga sambo fick jag hela mumin familjen i keramik..Figurer som jag kan pryda min hylla med...och JAG vet att dom var inte gratis..det är samlar värde i dom sakerna och då känns det extra kul att ha det som hobby att samla på något jag älskar och tycker om.

God Fortsättning!

Min brors ena pojk /styvbarn.hans andra+ hennes pojkväm

Dottern provar kjolen hon fick i julklapp:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0