Gäääsp

Uppe före tuppen idag...trött som en jag vet inte vad men släpar mig runt här ändå..påminner nog lite om en zombie haha.

Imorgon ska jag sova ut..den här veckan har dottern varit här och klart man går upp och äter frukost med henne innan hon åker till skolan och sen kan jag inte lägga mig igen.

I eftermiddag ska vi till sambons mamma och äta middag så jag beöver inte laga någon mat idag...tycker det är mysigt att äta mat andra lagat man blir ju så van vid sin egen.

Annars blir det en lugn kväll här imorgon däremot är vi bjudna på 50-års kalas men får se om jag följer med beror på om den envisa huvudvärken har släppt den kommer och går och ibland är den riktigt jobbig:(.

Skriver mer senare ha de gott sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska ta en sovmorgon jag också i morgon :)

2012-02-24 @ 16:45:11
URL: http://nattstad.se/lottiz63

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0