1 maj

och idag kan jag tänka mig att några vaknade och inte mådde så bra..Men här var det en såå lugn kväll så ingen risk för att vakna med ont i håret här inte. Tog mig ett glas vin och låg på soffan och lyssnade på ljudbok (isfolket) en serie jag försökt att hitta men inte gjort biblioteket hade den inte för det var för många delar..dumt tycker jag. Men ljudbok funkar det med men den som läser bäckerna har en så fruktansvärt tråkig röst så man blir bara trött av att lyssna meeeen tog iaf mig igenom 3 kapitel igår och kanske blir det några idag med får se senare.
Har haft mamma här på en fika idag och efter när hon åkt så fick jag fram snabeldraken det är väl det som kommer att bli gjort här idag resten får vänta tills imorgon.
Har inga planer alls för ikväll och som jag känner just nu så vill jag bara vara hemma och mysa :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0