Vet ni vad?

Nu lägger jag dieten på hyllan och ser fram emot en skön semester..för vem orkar räkna kalorier och hålla koll på allt man stoppar i sig när man ska vara fri och ledig?. Inte jag iaf nu är jag en helt vanlig människa och ska enbart njuta av livets goda.
Sitter här just nu med en Thailänds bira och ja öl är väl inte det godaste jag vet men jag tränar haha...för någon kommer väl säkert slinka ner på semestern.
Helt ärligt har jag inte fått panik än och det är konstigt men imorgon kan jag nog lova att jag är supernervös och inte kommer att sova en blund på hela natten haha men vad gör det sova hinner man ju sen.
Jag kommer inte hinna blogga på ett tag så jag skriver Hej på ett tag och jag lovat att återkomma med bilder mm när jag kommer hem igen.
 
Ha det nu bäst till vi hörs igen.
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0