Underbar helg

då jag tillåtit mig att bara vara..Nu menar jag inte att jag ätit en massa onyttigheter men jag har inte heller enbart gått på pulver utan bytt ut mot grönsaker och kött. Jag har heller inte tränat i helgen utan varit hemma och bara sköat och det har varit så jäkla skönt. Var iväg en sväng och solade igår och det var mest för att jag behöver en liten grund innan vi åker och för att få lite luft på vägen för frisk luft är behövligt.
Imorgon kör jag igång igen med mina sista dagar på dieten innan jag tar min paus i Thailand för där tänker jag inte tänka på vad jag äter mm för då blir det ingen semester ju om man ska hålla på o räkna kalorier och kolhydrater hela dagarna.
Jag har nu 4-5 kilo kvar till det mål jag satt och de sista kilona är helt hopplösa att bli av med men jag ska verkligen försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0