Kjell&Bolas

Sitter här och kikar runt på nätet och ja det är en sådan där dag då man har mycket tid att fördriva och inte vill göra så mycket nytta man behöver att ha dessa dagar lite då och då för att samla ny kraft och ork att ta tag i livet.
Men nog om det jag klickar och söker runt och hamnade på denna sida och satte mig och läste om vad det var för något och det verkade verkligen mysigt att ha sina konferenser och andra tillställningar och äta maten härifrån.
Men först lite om att ha konferans här man har tillgång till att ha ett rum där man har själva mötet och sedan kan man sätta sig i ett annat och äta och umgås.
Det finns lite olika menyer man kan välja bland så fattade jag det som och man kan även få julbord om jag fattat allt rätt. Man kanske inte vill ha konferens utan en minnesstund och det kan man med ha här det finns många olika meny aternativ att välja bland.
Man kan även laga mat i lag hur mysigt och trevligt lät inte det och detta ska jag iaf undersöka närmare. Jag hittade mkt roligt och underhållande saker här och ska fortsätta spana runt på denna sida ;)
 
Men nu till frågan hur bär man sig åt för att boka detta jo när jag sökte runt på sidan så såg jag att man kunde lämna en offert på hur många personer och vilket datum och om man hade några särskilda önskemål och sedan får man då ett svar. Lätt och smidigt det verkar vara ett toppen mysigt ställe på alla sätt så det här kommer iaf jag att lägga på minnet om nu det skulle bli aktuellt för mig.
 
 
Så kika in här du med vetja!
kjellobolas.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0