Glad och förvånad på samma gång

Ja alla har väl snappat upp att jag håller på att kämpa med vikten vid det här laget och det är det som mina blogginlägg handlat om nu det senaste. Så kommer vi till dagens vägning och ja jag har den röda veckan och då brukar man ju svullna upp som en gris + att jag syndade en semla igår så jag klev upp på vågen i morse och blev paff. 600 gram på 1 dygn bara poff borta och jag hoppade av och var nöjd. Nu har jag bara 4 kilon kvar och jag kommer ju få ta en paus när jag är på semestern nästa vecka och framåt men detta kändes så stort och det gjorde min dag kan man säga.
Skulle gärna visa bilder men det skulle kännas lite för avklätt då jag står i bh och trosor på bilderna jag har tagit för att följa min viktresa.
 
Till alla er där ute som vill komma igång säger jag bara KÖR för ni kommer blir så glada när ni ser resultaten och jag ska ärligt säga att jag blivit stolt över mig själv för det är inte enkelt som många tycks tro mycket blod svett och tårar som fällts för att komma dit jag är idag.
 
Skulle ni vilja ha tips och råd så är det bara att antingen kommentera så svarar jag givetvis :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0