Vart är snön? Regn tråk och lerigt

Har ju som jag skrivit om innan en hund här denna månaden och vi tar ju en hel del promenader om dagarna och just när vi skulle kliva utanför dörren nyss så började det regna som sjuttan..Hur kul är det?. Nada skoj kan jag meddela..men gå skulle vi ju iaf och det gjorde vi såklart men kom hem blöt och sur..sur på vädret alltså för att promenera är den bästa avkopplingen för mig och det älskar jag.
Snö har vi knappast sett denna vintern och man undrar om det skall komma någon överhuvudtaget... Men det gör det väl kan jag tro.
Nu har jag gottat ner mig i soffan och här sitter jag en stund nu innan det är dags för nattpinken och sedan krypa ner.
Idag har det inte hänt mycket alls plockade upp dottern istan och sedan hem igen. Så tyvärr inte mycket att skriva om idag inte.
MEN det kommer kan jag lova..
 
Äter nyttig mat och kör på med viknedgången och hoppas att vågen snart börjar bli lite snäll mot mig :)

Kommentarer
Postat av: Lirrez

Fin blogg, checka gärna in min (:

Svar: Tack..visst ska kika in :)
Zwampe

2014-01-07 @ 23:00:45
URL: http://lirrez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0