Nyår

nu har ett nytt år startat och jag hoppas att detta året kommer att bli grymt bra..har lite mål och det är att minska minst 10 kilo i vikt och att börja på gym inga svåra mål kan jag tycka. Gymkort ska inhandlas antingen i morgon eller på Fredag. Dieten startar jag med imorgon och så var allt igång.
 
Hur var mitt nyårsfirande? Väldans lugnt måste jag säga och är sjukt nöjd över det. Spelade lite bingolotto och vann bara en 100 lapp.
Drack lite vin och skålade in det nya året med skumpa..sambon och jag skålade lite extra då vi varit förlovade i 4 år.
 
Dottern kom hit idag och vi har varit ute på prpmenad 2 ggr och det känns så jäkla skönt älskar att röra på mig sitter jag stilla i soffan blir jag rastlös direkt.
 
Har även städat bort julen idag och jag har inte ens haft en gnutta julkänsla trist men sant men det har att göra med vädret snön gör så otroligt mycket tycker jag.

Snart är det dags att krypa ner och sluta de blå några timmar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0