Är så sur på mig själv

Som jag skrivit många ggr om i bloggen så håller jag på med viktminskning och ursäkta ordvalet det är fan inte lätt..jag sköter mig bra många dagar för att sedan lätt trilla dit som exempel ikväll sambon sitter och äter chips och ja jag vill ju med ha och chips är gott som många fler än mig tycker. Får ofta höra att ät mindre och ofta så går du ner i vikt men detta fungerar inte för alla..Jag måste vara helt strikt när jag går ner i vikt pulver och röra på mig och inte äta mat. Så denna bullshit med 5:2 som alla kör och som skall vara så bra den funkar inte på mig för vad gör 2 fastar dagar när man moffar mat i mängder i 5 dagar? Inte ett skit...Jag har även provat LCHF som skall vara så bra men jag gick upp ännu mer i vikt när jag åt den maten. Nä ska man banta så är det hårt och tufft inget godis inget bröd ingen ris pasta eller potatis och inget fet grillmat eller pizza. Har bantat med pulver och minskat 13 kilo men det är tufft för man vill ju leva som alla andra och inte känna sig utanför som man oftast gör och JA jag vill vara smal men för mig är det inte enkelt jag går lätt upp i vikt räcker ju att man tänker på en kaka så pekar vågen rakt uppåt.
Kämpa är det som gäller för mig men gaah man trillar dit ibland..... Vill ju inte men suget tar ju över och nu har jag ångest.
Det skall inte behöva vara så här alla ska väl kunna få gotta sig någongång? men näääää inte denna tjejen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0