När man älskar att baka och laga mat men går på diet

då är det ganska bra att ha människor man kan bjuda på det man fixar till MEN självklart vill man ju smaka själv med men från och med nu så måste jag bli hård mot mig själv då jag lyckats komma en sådan lång väg som jag gjort jag är ju nästan i mål dit jag vill komma och det är nu man måste lägga in en högre växel för att NÅ målet för kilona sitter som berget och vägrar lämna min kropp. Så hädanefter så får jag titta men inte smaka själv :)
 
Beställde ju en klänning som jag skulle haft med på min semestertripp men den hann ju inte komma MEN i måndags hittade den hit så jag har provat den så passade gjorde den ju men den får allt hängas in tills det blir lite varmare ute :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0