En helg hemma

då man inte har flaxat omkring så mycket..bara lite kortare turer har det blivit. I fredags handlade jag lite gotteligott till Lördagens myspys min ätardag i veckan då jag får unna mig lite gott och jag valde tacos och jisses åt som en tok. Innan maten så var vi ute och åkte moped och sambon lurade in oss på den värsta stigen som fanns i skogen och vi fick släpa mopederna upp för backarna så ja ett riktigt gympa pass blev det och det var skönt. Så åt faktiskt med gott samvete. Tog en sväng förbi mamma där vi fick lite god äppelpaj med vaniljsås mumsigt värre.
Kvällen spenderades hemma och lite värmeljus tändes det är ju en tiden nu jag gillar höstmörkret för då får jag ju plocka fram mina lycktor och pynta det gillar ju jag.
Idag blev det en tur till Skara där sambon hämtade en motor till moped och vi gick samtidigt in på Ö&B och kikade men handlade inte något särskilt. Bara ett munstycke till sammsugaren.
Nu sitter jag här med en pläd över mig och myser och tar det lugnt och så ska resten av dagen/kvällen spenderas jag ska INTE göra något utan bara vara.
 
Veckans mat är inköpt med :
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0