Tufft

det här med att gå ner i vikt är en tuff match det är konstigt att det är så jäkla lätt att gå upp i vikt men ett helvete att gå ner. Fick idag ett motionsband av min sambo en förtidig födelsedagspresent han är för go. Jag beklagade mig för några dagar sedan att det är så trist väder att gå ut och ta sin promenad i för det har regnat massor nu de sista hårda jäkla regndroppar. Inte mysigt alls men nu kan jag gå in i rummet och ta mig en promenad när jag vill och det ska jag göra med. För nu ska de sista kilona bort med och det snabbt.
Hade tänkt hålla mig till 500 kcal idag men det sprack totalt sååå skärpning på mig så här kan jag inte hålla på.
Tror det är säkrast för mig att enbart köra pulver för börjar man äta så är det svårt att hejda sig ja det är jag nog inte den enda som har problem med.
När jag gick 14 dagar på pulver så fuskade jag inget och var inte ens sugen på att äta något heller så den varianten är nog den bästa för mig. Tills jag är klar då kan man köra lite varierat.
Nu har jag fått gnälla av mig lite och jag har fortfarande ångest över att ha ätit bullar idag det känns verkligen som aja baja för mig och jag mår riktigt dåligt.
Nya tag och nya mål.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0