Söndag och dag 7...slappar dag

Ja då var det Söndag och slut på denna veckan och har inte fuskat en enda gång utan hållit mig till soppor kan inte säga att det är särskilt jobbigt heller...trodde man skulle bli sugen på allt och bara hugga in på allt man såg men nej nej inget sådant alls. Om vågen och jag ändå kunde bli vänner så vore allt kanon ju.
 
Det jag äter nu är Allévo potatis och löksoppa 1 påse om dagen just för att känna att jag äter vanlig mat..sedan är resten av dagen  Allévo banan/hallon.
 
Tvättar och tar hand om sådana där tråkiga måste saker idag och det går trögt men har ju tid på mig då inget är inplanerat idag...skulle behöva ge mig ut på en promenad med så det får jag samla kraft till om en stund.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0