Invigde

Ja som rubriken visar jag invigde mitt gåband idag och ja kondisen är väl inte på topp men den kan man ju alltid bättra på. Men skönt var det och välbehövligt nu ska det bli mycket motionerande här hemma.
Innan jag hoppade på bandet så var jag iväg en sväng och handlade börjar fylla på det vi ska ha till helgen då det är kalas.
Idag går jag på soppor och helt ärligt så gillar jag det bättre än att äta för jag vet att jag håller mig på den gränsen jag ska och vet att jag får i mig det jag behöver. Jag är rädd för att det ska spåra ur och att man går upp igen och det får bara inte hända. Är ju nästan framme vid mitt mål och jag SKA klara det har jag bestämt.
Hur jag ska göra imorgon har jag inte helt bestämt än för det är meningen att jag ska äta varannan dag.
Gah så svårt det är :(
Imorgon ska jag till gyn och det är inget jag ser fram emot alls men vill inte hoppa över det tycker det är för viktigt det handlar ju om livet. Då jag har haft cellförändringar och gjort 2 operationer och en skrapning så chansar jag inte på att det inte skall vara något utan jag vill veta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0