Herrejisses redan 1 oktober

vart tog den här sommaren vägen egentligen?. Snart jul igen ju och ja jag har börjat att köpa julklappar jag startar alltid tidigt för jag hatar stressen som blir innan julafton då vill jag inte vara ute och handla om jag inte måste.
Nu blev det ju inte det jag tänkte skriva om som jag började med men så kan det gå..Jo är fortfarande sjuk gnällig? Ja kanske det men fy sjuttan vad trist det är vaknade imorse med världens hosta den hade jag inte igår så nu är man både snorig öm i halsen och hosta på det...Blää på´t.
Låg i sängen mer eller mindre hela dagen innan jag släpade mig upp ända till soffan mer har jag inte gjort idag och tänker inte göra det heller. All städning kan vänta inte viktigt för dammråttorna och skräpet finns ju kvar imorgon eller nästa dag med RIGHT?.
 
Kör nutrilett fortfarande men fy bubblan vad det går trögt just nu men jag tänker då inte ge upp never never...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0