Hej o hå dag 4 är över

ja dag 4 idag och det går faktiskt riktigt bra enda gången jag kände att jag var hungrig var nu på kvällen men tog en kopp te och det stillades lite. Imorgon ska jag mäta och väga mig för första ggn denna vecka och jag hoppas det har hänt något på vågen och på måtten också givetvis.
Har haft mamma här på fika och medans hon åt paj så tog jag mig en shake och det var helt okej jag vet ju att jag får gotta mig med snart....
 
Har även slagit in paket då min älskade dotter fyller 18 den 30 oktober...ojoj snacka om att man själv blir gammal men jag känner det inte så utan jag är ju ung haha...ja ni fattar man ser det ju iof när man tittar sig själv i spegeln och rynkorna syns i pannan ;)
 
Imorgon ska jag åka och handla och det känns konstigt att gå i affären och plocka ner saker till sambon och dottern och till mig själv blir det ett paket Nutrilett.
Sedan hem och laga köttfärslimpa för det ville sambon ha inte direkt någon Fredagsmysmat men han vill vänta med mysmat tills jag kan vara med och äta igen. Han är gullig som tänker på mig ju ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0