Sponsrat inlägg Fakturan.se

www.fakturan.nu
 
Ramlade av en slump in på denna sidan för ett tag sedan och blev redan då lite nyfiken på hur detta fungerade för jag minns själv hur mycket pyssel det är med att skriva fakturor och skicka dessa till de kunder som man hade. Måste säga att detta verkar vara ett riktigt smidigt sätt att sköta allt via datorn enklare än så här kan det ju inte bli.
På fakturan.nu kan man antingen välja att använda tjänsten gratis men då får man bara skicka 3 fakturor i månaden vilket är lite om man har ett större företag. Så skulle jag använda mig av detta så skulle jag välja Guldnivån som betyder att man får skicka obegränsat och det skulle endast kosta 99 kr i månaden inga stora pengar där inte. Det finns alltså 3 olika nivåer Gratis,Silver och Guld.
Man kan välja att skicka fakturan till kundens e-post eller som ett brev enkelt med några knapptyck.
Du kan också ha ditt kundregister och hålla koll via denna toppen sida och massa andra bra saker.
Du registerar dig enkelt och håller alla kontakter här med kunder lätt bra och enkelt. Sidan är uppbyggd på ett enkelt och bra sätt så att alla lätt kan förstå det gillar jag för alla är inte hjärnkirurger som fattar allt. Den kan alltså användas av alla.
Har du/ni ett företag så tycker jag att ni ska kika in här och läsa om vad sidan har att erbjuda för ju mindre pappersarbete man har desto bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0