Lill Lördag

ja Onsdag idag då och när jag vägde mig så blev jag iaf lite glad för 1 kg är borta sedan i Måndags så det får man ju vara nöjd med. Har beställt tabletter som ska öka förbränningen ska bli kul att testa och se vad som händer. Vill ju nå mitt mål snart men det tar ju lite tid något som jag inte trott från början men min kropp är envis och vill inte lämna ifrån sig några kilon alls trots en sträng diet men skam den som ger sig jag kämpar iaf på envis som jag är. Det är nog tur att man är det för många hade nog gett upp för längesedan men jag har alltid varit envis.
Har precis tagit mig en shake och en kopp te när sambon kommer hem så blir det middag och den består idag av fisk och en massa grönsaker för mig. Men sambon ska få lite annat gott till sin fisk iaf för han behöver då inte gå ner i vikt utan snarare lägga på sig 10-15 kg istället. Tänk så orättvist det ändå kan vara han kan stoppa i sig vad han vill och det märks inte ens jag kan inte ens titta åt en kaka utan att gå upp 1 kg istället. Blää...
 
Har bestämt att när jag når mitt mål ska jag belöna mig med dessa :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0