Julklappstips

tänkte dela med mig av lite julklappstips nu när julafton sakta närmar sig. Lika svårt är det varje år att hitta julklappar till sambo, barn och föräldrar och det vet vi ju alla. Sen hänger mycket på hur mycket man har i plånboken och kan shoppa för vissa vill ge dyra klappar och andra hålla sig inom en rimlig kostnad och jag tänkte ge lite förslag i både och jag själv handlar många julklappar för en mindre summa då får var och en mer att öppna och man ser glädjen när julklappshögen är stor under granen.
 
Så vad kan man köpa till pappa/sambo/kille? Älskar de choklad så är detta en bra julklapp chokladfontän.
Skjortor, presentkort på kläder, chokladask och lotter det är ju en billig julklapp som de flesta har råd med.
Slipsar kanske? Rakvatten ja det finns massor kanske en pyjamas eller en skön morgonrock?.
 
 
 
Och vad kan man köpa till mamma/flickvän/fru? Parfymer för vem vill inte lukta gott?.
Andra tips är presentkort på kläder, spa presentkort, chokladask, lotter ja låt fantasin flöda tror nog allt uppskattas en dag som denna.
 
 
 
Lite av det jag visar här nu kan man hitta på sidan http://minajulklappstips.com/
 
Julen ska vara en mysig tid där man umgås med sina nära och kära äter lite gott och umgås så stressa inte utan ta dig tid att tänka på dig själv allt hinns med detta är något jag själv tagit fasta på förr så stressade man halv ihjäl sig innan jul och på självaste julafton så var man så trött så man bara ville gå och lägga sig istället för att njuta tillsammans med familjen.
 
God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0