Har en kamp

mot vågen jag ger mig inte förrän den står på det jag vill men just nu verkar den banne mig motarbeta mig ordentligt. Men jag ska nog överlista den mohaha...
Kvällen har ägnats åt tvätt så nu är snart tvättkorgen tom för denna ggn men den fylls på snabbt igen...
Lite travspel har det också varit men vann dock inte så mycket...men det tar jag igen till helgen.
På Torsdag är det 4 år sedan jag pussade grodan som blev min prins men vi skall inte fira just den dagen eftersom jag går på pulver utan vi sparar det till en annan helg och då blir det ett besök på något matställe med indiskmat omnonom..
Nu ska jag hänga upp den sista tvätten sedan blir det en kopp te och mys i soffan...
 
en liiiten sneakpeak hela utstyrseln kommer på Torsdag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0