Fredag och massa spring

Sov länge och det var så skönt..klev upp i lugn och ro och tog mig en kopp te. Bjöd upp mamma på fika och när hon kom hit så vaknade dottern till liv med. Vi tog en liten tripp så jag kunde lämna in ett paket och köpa andelar i en kiosk här och sedan hem igen. MEEN glömde köpa snus så hann bara slå ner rumpan en stund i soffan sedan traskade jag och dottern bort och handlade sprang samtidigt in och köpte lite öl till sambon. När vi kom hem så blev vi rastlösa igen så det blev en tripp till Elins och kolla i affärerna där och jisses vad mycket man hittade men jag handlade faktiskt inget idag utan väntar lite med det.
Har nu kollat på idol och följt dottern till bussen hon skulle åka till en vän och övernatta där och jag är ensam hemma då sambon är och ölar.
Lugnt och skönt här hemma och det blir nog inte så sent för mig för känner mig redan tröttis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0