Tungt

Vad kan man göra mer som mamma än jag redan gjort?. Min dotter vantrivs i sin skola hon har ångest och vill inte gå dit och ja jag har hjälpt henne med möten på skolan kontakt med läkare och mycket mer. Jag har kört fast totalt och känner mig helt tom det tar enormt mycket på krafterna...Se att hon mår dåligt och jag själv som försöker pussla i hop allt på ett bra sätt. Ringde igår och ordnade möte på en annan skola så dit ska vi i april men den börjar ju inte förrän efter sommaren isf och om hon kommer in vet man ju inte heller då det bara är 8 sökanden som kommer in där.
Hur som helst så blir detta en plåga för oss båda...
 
Man ser på henne och hela hennes kropp att den är hängigtoch trött...
Jag själv är stressad för hur jag än vill så kan jag inte göra något...
 
Inte alltid så enkelt allting här i livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0