Tröttast i staden

är nog jag ikväll...vet inte varför men är helt slut känns som man blivit överkörd av ett tåg eller något..
Så vad har hänt denna dagen då?. Jo dottern kom hit imorse så vi drack varsin smoothie till frukost och sedan så blev det data och lite små prat...Sambon fixade maten så det slapp jag idag :).
Sminkade dottern och tog lite kort på henne så nu har hon lite nytt och fint att visa...
 
När hon åkt hem till sin pappa så fick jag lite kraft och dammsög dammade och städade badrummet så jag känner mig iaf lite nöjd har fått lite gjort här hemma iaf.
 
Nu sitter jag här med en kopp te och bara njuter och om några timmar blir det sängen när sambon kommit hem från jobbet...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0