Snart dax att krypa ner

och det ska bli så skönt är sååå trött...Men blev sittandes och funderade på hur tufft det är att va sjukskriven nu menar jag ekonomiskt...inte nog med att man är dålig man måste kämpa varenda månad för att överleva och man kan aldrig unna sig något kul. Iof man ska väl inte klaga för man har ju tak över huvudet och mat på bordet men visst skulle man vilja kunna gå ut och shoppa någon gång och unna sig fina saker men det kan man ju bara drömma om.
För det finns det inte en chans att jag kan göra för man går runt varje månad men mer är det inte...Man kan undra vad de som sitter med sina feta löner skulle göra om de satt i min sits?.
 
Jaja nu är det som det är och ja man får acceptera läget...men pengar kom till mig snart....en stor hög :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0