Helgen som man inte kände av?

Det började med möte i Torsdags på Anoreximottagningen med dottern trodde mötet skulle ta en timma men ack så fel jag hade nästan 2 timmar tog det...stressade hem för hade lovat bleka håret på dottern så i med det. Kalas på kvällen och hem och ja pusta ut lite. Däckade så sött...tills klock faen ringde vid 8 då fick man sött kliva upp och fixa frukost. Sedan köra dottern till bussen handla och hem igen...För att ta tag i allt hemma som tråkig städning och tvätt och sådant där ni vet.
Fixade lite käk fläskfile gryta och bjöd upp lilla mamsingen ja dagen den gick snabbt...
 
Så kommer vi då till Lördagen alltså och då vet ni ju alla att då är det trav för min del och ja vad blev det idag då?. Jo 5 rätt så surt hade suttit fint med 7:an idag som gav 1,4 mille...men den får jag jaga vidare nästa helg.
Nu har jag hamnat i sängen och ja det är snart dax att sluta sina blå och drömma om något mysigt.
 
Vad morgondagen har att bjuda på vet jag inte än...
 
Jo dottern kommer hem från killen...så kortet jag bjuder på är på det sötaste paret ever...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0