Fredagen som nu övergått till Lördag

Imorse hade jag en skön sovmorgon...tog det lugnt och skönt innan det var dax att hoppa i kläder.
Hade bestämt att hämta dottern vid bussen så innan de så åkte jag och mamma och uträttade lite ärenden så vi var klara tills dottern kom.
Hem och slappade lite och hon fick packa sin väska innan det var dax att lämna henne vid bussen hon är hos sin pojkvän denna helgen.
Väntade hem sambon så han fick sätta sig vid dukat bord och äta...
Hela eftermiddagen och kvällen har varit lugn tv tittande och surfande och utplockning av hästar till v75 imorgon..
 
Just nu har jag krypit ner i sängen och snart är det dags att sluta de blå...
 
Imorgon blir det trav och ja varje Lördag är det likadant antingen går det bra eller oxå sitter man och gormar och är arg haha...
 
På Söndag blir det nog en tur till Axevalla för V64 går där så vi får passa på att utnyttja gästkortet jag fick när jag var med i en intrevju i Aftonbladet....
Lite spel blir det väl med kan jag tro vi kan ju inte bara titta det går ju inte :D
 
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0