Blåååst

ja idag kommer de lite små vindpustar ute inte för att jag har varit utanför dörren än men det hörs att det blåser på lite. Har sovit hackigt och vaknade här för ca 1 timma sedan. Känner mig lika trött nu som när jag gick och la mig men en kopp te kan nog fixa detta så att jag känner mig lite fräschare iallafall.
Så vad händer idag då?...Inte ett jäkla skit vad jag vet än haha...
Blir väl det gamla vanliga städa lite, diska och tvätta...väldigt roande och intressant..
 
Sambon ringde och sa att jag får hålla mig hemma mellan 12-14 så då får jag väl göra det för då skulle något paket levereras hit.
 
Ne dax att rycka upp sig och ta tag idagen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0