Härlig dag

Idag tog vi våran stora bil Thunderbirden och åkte till Hjo..innan vi kom dit så gled vi sakta fram på små slingrande vägar..Vilken härlig natur vi har man glömmer bort den helt när man bara åker på de stora vägarna.
Hur som helst när vi kom fram till Hjo så stannade vi nere vid hamnen och där köpte vi glass..när vi satt där och väntade på glassen så kommer det 2 stora elefanter det var nämligen en circus där och de talade om att man kunde besöka den och de delade ut fribiljetter mm. Herrejösses vilka enorma djur...Jag fick fram mobilen såklart och plåtade och elefanten ville fram till mig jag har då aldrig varit så nära någon som jag var idag. Blev lite skakig i benen.
 
Vi mumsade i oss våra glassar och åkte sakta hemåt igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0