När man sover hårt

att man kunde sova här hemma imorse är ju ett mirakel då det renoverar en lägenhet i huset och ja som ni säkert förstår så borrar de i väggarna så det ekar verkligen härinne...jag vaknade av det men somnade om och sov nästan till 12 jösses...hade ställt klockan på 10 men strömmen hade tagit slut så den ringde ju inte.
Men upp och fick lite imagen och sedan iväg ut på några ärenden...Som gick snabbt.
Hem och lagade mat och ja sedan ringde telefonen och det var läkaren som dottern går hos på barnmedicin...hon gjorde ju en röntgen på sitt huvud för ett tag sedan och nu fick vi beskedet och ja inte det roligaste kanske nu är det väl inget allvarligt men när de hittar saker som inte skall vara där så åker ju hjärtat upp i halsgropen direkt.
Så på Onsdag skall hon få göra ett ryggmärgsprov min lilla gumma...Jag vet inte hur det är men läkaren sa att det kan göra lite ont...så jag lider med henne.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0