När man blir sugen

hela veckan har gått så bra jag har ätit min kesella och min keso och mina grönsaker...men idag fick jag ett sådant godissug och jag föll dit :(...bara att ta nya friska tag igen då utan detta godis som man är så sugen på ibland.
Har dammat och fixat lite här hemma och just nu är en maskin tvätt pågång...sorterat tvätt och ja bla bla bla ni vet vardagssysslor som måste göras:).
 
Ikväll är det sista kvällen denna veckan får gubben och imorgon är han ledig då skall han få åka och besiktiga mammas bil för hon vågar inte haha...
Efter det så ska det bli lite annat åkande då jag ska spana lite tips till travet på Lördag...Ja man måste va om sig och kring sig med allt.
Hoppas man kan få en peng tillbaka igen...I lördags satte jag ju 2 och sammanlagt blev det ca 23000 kr men jag var inte ensam på det utan jag har ett Team på Atg tillsammans som heter Mamma muu och där är vi 10 stycken som fick dela på lite mer än 11000 kr men alla fick en liten peng iaf . Sedan satte jag ett spel till som jag spelar med en vän på facebook.
 
 
Jag skötte mig så bra hela dagen kolla så här såg mitt mellanmål ut...och sedan kom godiset in :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0