Muffins

Idag har varit en tuff dag för min dotter hon har varit och tagit ryggmärgsprov och ja då pappan var med henne så gick jag hemma och väntade på att höra något ifrån henne...och vid 11 tiden ringde hon och allt hade gått bra såå skönt. Jag slog ihjäl förmiddagen med att baka muffins och dammsuga och fixa lite här hemma och ja det fungerade som min egna lilla terapi för att skingra tankarna lite.
 
Mamma kom hit och fikade och stannade här en stund...sedan ringde de från ATG och jag blev förvirrad men när hon berättat vad hon ville så hajade jag ju vad det handlade om. Hon frågade mig om det gick bra om Aftonbladet kontaktade mig om ATG tillsammans ett ställe där man kan vilda lag/team och spela tillsammans och självklart så gick ju det bra. Så efter någon timme ringde den tjejen som skulle fråga mig lite och ja imorgon så skall det vara med i tidningen...Lite spännande är det faktiskt får se hur de formulerade det jag berättade..
 
Sambon kom hem från jobbet och vi käkade korvstroganoff och ris och just nu ligger han utlängd på soffan och snarkar..ska väcka honom så han kan sova inatt...
 
 
 
Muffinsreceptet:
 
50 gram smör/margarin
2 ägg
1 1/4 dl mjölk
2 dl socker
3 dl vetemjöl
2 tsk vaniljsocker
1 1/2 tsk bakpulver
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0