Kålpudding

idag blev det kålpudding, kokt potatis o brunsås och rivna morötter hos mamma det är något jag själv inte har gjort på länge och jösses vad gott det var så nu är vi mätta och goa och har fikat och kommit hem igen.
Sambon bäddade ner sig på soffan han börjar bli förkyld och ser inte alls piggelin ut så får se hur det går imorgon om det blir jobb eller inte.
Själv har jag kört igång en maskin med tvätt och diskat upp här hemma och ja nu parkerade även jag mig själv i soffan för en stund tills maskinen är klar då ska det ju hängas upp och en ny ska sättas igång ja vilken rolig Söndag haha...Middagen var höjdpunkten för idag man har inte höga krav alls ju och det minsta blir stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0