Goa vänner

Igår på dagen kollade vi först på travet som gick åt skogen men jag ger mig inte jag har fått in 7 rätt och 6 rätt innan så jag ska kämpa vidare en dag så sitter det måste bara ha positivt tänkande.
På kvällen gick vi upp till några vänner där vi åt mat och hade en härlig kväll med mycket skratt och spel. Vi kom inte hem förrän vid 1 tiden.
 
Idag blir det en sväng till mamma för att äta middag det ska bli så mysigt det med sedan blir den en skön hemma kväll då sambon börjar bli förkyld han behöver vila lite.
 
Ska försöka uppdatera här lite mera ska bara hitta lite roligt att berätta och skriva om men det lär nog komma just nu har jag lite torka men det beror på att jag har haft mycket att tänka på ett tag nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0