Kväll i lugnets tecken...

Har haft en toppen helg verkligen och ser verkligen fram emot veckan trots att inget speciellt kommer att hända. För veckorna ser likadana ut hela tiden då man är sjukskriven och inte kan göra så mycket. Vissa dagar är man ju helt nere och vissa dagar är lite bättre. Det som håller mig uppe just nu som jag har fått som en ny hobby är hästarna det är faktiskt riktigt kul trots att man inte vinner så mycket som man önskade att man gjorde.
Dottern är min ljusglimt med hon gör mig glad och hon kommer hit i veckan och det ska mysigt...
 
Tagit ett bad nyss och gubben fixade maten idag kycklinwok riktigt gott...Snart är det kvällis igen och sovatajm.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0