Doktorn snälla doktorn

Imorse klev jag upp runt 8,30 för att fixa mig iordning inför läkarbesöket på hjärtmottagningen. Var där lite tidigt så fick vänta en halvtimma. Sedan ropades jag in och de tog Ekg och blodtryck mitt blodtryck var inte helt okej 160/100 var det så nu får jag börja gå till vårdcentralen på kontroller. Men läkaren jag träffade var faktiskt helt okej vi diskuterade om den där TUM-EKG som jag hade hade hemma innan jul och det visar ju att jag har en del rusningar mm. Så nu skall jag få en bandspelare på mig framöver när man blr kallad dit men det lär väl ta ett tag som allt annat inom sjukvården gör. Helt sjukt att de inte kan komma fram till något...en ablation diskuterades igen men inte bokad.
Väl hemma så klippte jag min mamma och vi fikade lite smörgås mm...vi hämtade upp dottern från skolan med på vägen hem.
Snart är det dax att börja med maten och ja det är väl det som kommer att hända idag.
 
Räknade våra myntburkar vi har här hemma och det är några tusenlappar det blir en fin semesterkassa det..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0