Alla <3 dag var igår

och ja jag hade ju köpt lite smått och gott till min gubbe...stackarn han ligger sjuk nu helt däckad i en förkylning så han behövde muntras upp lite..Lite bubbel i flaska och lite godis och lite så att han har chans att bli rik imorgon.
Annars hände inte så mycket alls...dottern var här och stannade över natten vi bakade chokladbollar eller negerbollar som jag säger jag tycker inte det är något fel att kalla de för det. Vi spelade även lite tv spel riktigt kul var det jag spelar aldrig spel så jag hade lite problem att lära mig kontrollen men det gick hyffsat bra ändå.
Lite te och mys var det såklart på kvällen och hopp i säng runt 24 tiden.
Idag klev vi upp 10 käkade frukost och sedan drog vi iväg och handlade lite...dottern ville till Lagerhaus så dit gick vi hon köpte en stor rosa soptunna.
Sedan hem och fikade lite med mamma och sedan skulle dottern åka hem...
Sambon är sjuk idag med så han har haft soffläge hela dagen...Jag fixade biff stroganoff och det blev såå gott lite ris till och gurka. Enkelt fick det bli då jag inte hade lust att stå vi spisen hela kvällen.
 
Nu är det fix och trix inför travet som är imorgon igen man vill ju vinna lite men det ser svårt ut :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0