Storm så håll i hatten

när jag vaknade till imorse så blåste det lite men inte så farligt men under eftermiddagen och kvällen ökade det ordentligt..så när jag och dottern gick iväg förut och skulle handla lite så flög man iväg lite men vi lyckades ta oss fram och tillbaka utan att lätta från marken. Har nu druckit lite te och tagit ett varmt och skönt bad. Ställt upp granen men inte pyntat den än utan det gör jag imorgon inget stress med det ju för det hinner man ju med.
Imorgon ska jag och dottern fira lucia själva då sambon ska iväg med kompisar och bowla. Vi ska göra lite godis och ta oss ett glas det känns hur skumt som helst att säga att man ska dricka med dottern men hon har ju faktiskt åldern inne nu ju. Inte för att det blir några stora mängder haha...
 
Ta det lugnt om ni ska ut i stormen och Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0