Sitter här i soffan och bara läängtar efter Jul

Ja ni läste rätt efter att ha slagit in några julklappar här nyss så fick jag bara en såå stark längtan efter julafton just för att jag vet hur glad min dotter kommer att bli när hon får sina julklappar och hela stämningen vid jul.. JA jag älskar julen verkligen att få vara tillsammans med familjen det är det bästa..äta god mat och godis och dricka glögg och äta pepparkakor åh så härligt.
Börja julaftonsmorgonen med risgrynsgröt och skinsmörgås då kan man inte gå på diet som jag gör just nu haha..får julen handlar ju om att gotta sig..visst jag kommer ha ångest men det får man ta jag hinner banta efter med och kan ju hinna gå ner några kilon till innan dagen D är här.
Idag har jag kört blandat med pulver och lite mat och det är det som fungerar bäst för mig förra veckan minskade jag med 2 kg och det känns som en bra takt :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0