Piercing

Idag var min plan att åka in och göra navelpiercing fick det som julklapp av sambon och även en peng att köpa en fjäril som jag ska byta med sedan. Var lite små nervös innan men när han väl ritat ut var den skulle sitta och jag fick lägga mig ner så klämde han bara med en tång och frågade om han skulle säga till när han stack till men det ville ja ju inte. Men helt ärligt det kändes inte och rätt som det var så sa han nu kan du kolla i spegeln och det var redan klart tog inte ens 5 minuter.
Efter så gick jag in en sväng till bolaget och köpte mig några cider till morgondagen då vi ska iväg ut och slå klackarna i taket.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: erica björkander

Snygg, ååååååh vill också göra!

Svar: det borde du snyggt och gjorde inte ont alls :)
Zwampe

2013-12-27 @ 20:58:31
URL: http://bjoorkander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0