kaos men håll dig lugn

herrejisses vilken kaos det är både i trafiken och i affärerna nu..var iväg en snabbis idag och uträttade lite ärenden och jag är glad att jag redan handlat jisses för nu är det armbågar och starkast som vinner haha.. Hur som helst köpte med lite Thai mat hem och vi gottade oss jag kände att jag var värd lite annat än den nyttiga kost som jag egentligen bara äter. Men imorgon blir det som vanligt igen.
Har varit ute och promenerat med dottern 2 ggr idag så rört på mig har jag ju gjort. Vi tog en sväng till elins esplanad och hämtade ut ett paket och svängde in på cervera och kikade lite med. Där köpte jag mig en äggklocka inte för att jag använder det så flitigt men det var ju en kossa och då kunde jag ju inte motså.
Hem och stekte lite köttbullar och nyss kollade vi på en film en härlig kväll har det varit och snart ska man väl krypa ner under täcket och försöka sova några timmar.
 
Imorgon är det trav som gäller och jag hoppas man kan få en liten julklappspeng :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0