Tesällskap

I 2 hela dagar nu så har jag haft tesällskap dottern har haft kompisar här och det har varit trevligt :)
Nu återgår allt till det normala och dottern åker hem till sin pappa igen vad ska jag göra då? Blir ju tyst och tomt här hemma ju.
Jag kämpar på fortfarande med min flytande kost men har faktiskt haft 2 gotta mig dagar i helgen då vi åt thai och annat gott men nu är det slut med det och det är nutrilett som gäller igen.
Förutom på Lördag då för då är vi bortbjudna på kalas så då blir det riktig mat igen.
I söndags var vi iväg en sväng till Lidköping där sambon köpte sig en cykel med motor och jag fick 2 muminmuggar han är för söt <3.
Min samling börjar bli riktigt stor och jag är nöjd och glad haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0