Går in på 3dje veckan

med nutrilett och bars har inte enbart druckit detta utan haft en dag på helgen då jag får unna mig något gott och ja jag tycker allt att det rullar på bra och jag vill inte stress banta utan tar det sakta och försiktigt. 4 kg har jag minskat hittils och jag har ca 10 kg kvar innan jag känner att jag är där jag vill vara. Jag hakar inte upp mig på vågen och väger mig inte varje dag och det känns bäst så här för mig.
 
I går (alltså Lördag) var vi på kalas hos min bror hans sambo har fyllt 40 så vi bjöds på smörgåstårta och glasstårta och jag tog små bitar för vill inte vräka i mig utan hålla det under kontroll.
 
Så idag Söndag fortsatte jag med mina nutrilett drinkar och så kommer det att bli hela denna veckan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malinne- Mamma till Nellie och Tiffanie

Hejja,Hejja...Vad duktig du är ;)

Ha en bra dag
Kram

Svar: Tack :) Ha en bra dag du med.. Kram!
Zwampe

2013-08-19 @ 15:36:31
URL: http://malinnes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0